Regulamin Sklepu Sofri Energy Cosmetics
I. Informacje Ogólne
1. Właścicielem Internetowego Sklepu Sofri Energy Cosmetics, zwanego dalej Sklepem jest:
Honore
Adres: ul. Jugosłowiańska 17
60-301 Poznań
NIP: 7792567311
E-mai: [email protected]
- Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulaminem określa zasady dotyczące sprzedaży produktów za pośrednictwem Internetu w Sklepie Sofri Energy Cosmetics, znajdującym się na stronie internetowej pod adresem [email protected].
- Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z pełną akceptacją Regulaminu.
- Sklep zastrzega sobie możliwość wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb zawarcia i realizacji umowy w ramach sklepu internetowego.
- Zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 października 1997r. każdy Klient ma prawo do wglądu do swoich danych oraz ich poprawienia ,a także prawo do zaprzestania ich przetwarzania, co należy zgłosić w formie pisemnej/mailowej.
II. Oferta
1. Przedmiotem sprzedaży są kosmetyki detaliczne oferowane przez Honore, zaprezentowane jako oferta Sklepu w momencie składania zamówienia.
- Sklep gwarantuje wysoką jakość oferowanych produktów oraz ich oryginalność. Produkty podlegają wszelkim europejskim rygorom związanym z dopuszczeniem produktów do obrotu. Informacje zawarte na stronach Sklepu są okresowo weryfikowane i aktualizowane. Tym samym Sklep gwarantuje, że zawarte na witrynie Sklepu informacje o produktach i ich właściwościach są aktualne.
- Prezentowana w Sklepie informacja o dostępności produktów jest informacją aktualną na czas dokonywania zakupów. Jeżeli produkt jest niedostępny – Klient może skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta ( tel.: 602-493-425; e-mail: [email protected]).
Ceny towarów znajdujących się w Sklepie są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto).
III. Zamówienia i Realizacja
1. Warunkiem koniecznym do realizacji zakupów w Sklepie on-line jest dokonanie wstępnej rejestracji Klienta. Dla wstępnej rejestracji Klienta konieczne jest podanie:a. Danych osobowych klienta (imię i nazwisko),
b. Danych kontaktowych klienta:
– Nr telefonu kontaktowego,
– Adres poczty e-mail (dla weryfikacji danych Klienta oraz dla przesyłania potwierdzeń o dokonywanych zakupach); adres poczty e-mail Klienta jest jednocześnie jego Identyfikatorem („Login”),
c. Danych adresowych klienta (adres do korespondencji i przesyłania zakupionych produktów),
d. Hasła dostępu (ciąg znaków ustalonych przez Klienta, uniemożliwiających dostęp niepowołanych osób do Konta Klienta).*
2. Na podany przez Klienta adres e-mail przesłana zostanie wiadomość z prośbą o weryfikację/potwierdzenie
rejestracji. Po pozytywnym dokonaniu potwierdzenia rejestracji Klient może w pełni korzystać ze Sklepu. W przypadku braku potwierdzenia rejestracji – Konto Klienta pozostanie nieaktywne. W przypadku problemów Biuro Obsługi Klienta (BOK, e-mail: [email protected]) udzieli wszystkich niezbędnych informacji i pomoże Klientowi zarejestrować się w
systemie.
Do złożenia zamówienia konieczne jest:
- Wybór produktów do zakupu,
- Wybór sposobu dostawy,
- Wskazanie adresu dostawy; adres dostawy może być różny od adresu zadeklarowanego podczas rejestracji,
- Zatwierdzenie dokonania zakupów.4. Zatwierdzenie dokonania zakupów powoduje wysłanie przez Sklep (system) automatycznej informacji skierowanej na adres e-mail podany przez Klienta w czasie rejestracji, w celu jego potwierdzenia. Potwierdzone przez Klienta zamówienie trafia do realizacji.5. W razie potrzeby BOK kontaktuje się z Klientem. Istnieje możliwość częściowej realizacji zamówienia, jeśli zgodę na taki sposób realizacji wyrazi Klient w czasie kontaktu. Gdy zamówione produkty są już skompletowane, BOK przystępuje do wysyłki produktów oraz wystawia paragon lub fakturę VAT.6. Sposób dostawy zamówienia wybierany jest przez Klienta w trakcie składania zamówienia.
7. Dostawa może zostać zrealizowana z wykorzystaniem:
Usługi kurierskiej. Opłata za realizację usługi kurierskiej prezentowana jest na stronie Sklepu (wynika z aktualnego taryfikatora usługodawcy) i zostaje doliczona do złożonego zamówienia. Dostawa realizowana jest w terminie gwarantowanym przez kuriera (do 3 dni roboczych).
8. Sklep zastrzega, że w przypadkach braku produktu w magazynie – realizacja zamówienia może się opóźnić. Brak produktu w magazynie Sklepu i związane z tym wydłużenie czasu oczekiwania zostanie zgłoszone telefonicznie Klientowi, który będzie miał możliwość podjęcia decyzji o dalszym sposobie realizacji zamówienia.
IV. Formy Płatności
Sklep przewiduje następujące formy płatności:
- Przelew na rachunek sklepu :
Honore
Adres: ul. Jugosłowiańska 17
60-301 Poznań
NIP: 7792567311
E-mai: [email protected]
Rachunek bankowy: 10 1020 4027 0000 1402 1928 8892
W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia przesłany na skrzynkę pocztową podaną przez Klienta.
2. Za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Przelewy24. Klient dokonujący zamówień za pośrednictwem Internetu wraz z towarem otrzymuje paragon lub fakturę VAT
V. Reklamacje i Zwroty
- Wszystkie oferowane przez Sklep produkty są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta.
- Sklep nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania produktów.
- Z zakupionego produktu Klient ma prawo zrezygnować w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (bez podania przyczyny), zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów.
- Rezygnacja może nastąpić tylko wtedy, gdy produkt:- nie był używany,
– nie został pozbawiony fabrycznego opakowania – pudełko, butelka,
– nie został w inny sposób zniszczony. - Jeżeli dostarczony produkt będzie posiadał wady, Klientowi przysługujeprawo otrzymania tego produktu z usuniętą wadą, bądź wymiany na nowy
egzemplarz pozbawiony wad. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji
Sklepu. W przypadku wykrycia wady produktu prosimy, po uprzednim kontakcie
telefonicznym lub poprzez e-mail z BOK, o odesłanie na nasz adres
korespondencyjny wadliwego produktu wraz z paragonem lub fakturą VAT oraz
numerem własnego konta bankowego. Po uzyskaniu pozytywnej opinii Sklepu
oraz zgodnie z życzeniem Klienta – Klientowi zostanie zwrócony koszt
zakupu produktu powiększony o poniesione przez Klienta koszty dostawy
bądź Klientowi zostanie wysłany produkt wolny od wad. - Sklep gwarantuje zwrot wartości produktu. Koszt opakowania i odesłania
produktu ponosi Klient. - Sklep nie zwraca kosztów dostawy i odesłania produktu.
- Klient proszony jest o zabezpieczenie odsyłanego produktu tak, aby nie
uległ zniszczeniu. Produkt powinien zostać dostarczony do Sklepu w takim
stanie w jakim został wysłany do Klienta – jest to wymóg niezbędny do
uznania zwrotu. - W przypadku zwrotu przesyłki na adres Sklepu z powodu błędnie podanego
adresu wysyłkowego, wszelkie dodatkowe koszty przesyłek pokrywa Klient. - Czas rozpatrzenia reklamacji przez Sklep wynosi 30 dni kalendarzowych od
daty jej zarejestrowania (otrzymania przesyłki zwrotnej od Klienta). - Reklamacji z powodu różnic wynikających z wyglądu produktów na stronie
internetowej, spowodowanych np.: różnymi ustawieniami monitora nie
uwzględnia się. - Sklep nie przyjmuje zwrotów zakupionych produktów.
- Przesyłki z reklamacjami prosimy kierować na adres korespondencyjny:
Honore
Adres: ul. Jugosłowiańska 17
60-301 Poznań
NIP: 7792567311 - Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
VI. Ochrona Danych
- Zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych
osobowych (Dz. U nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami) informujemy, że
podane przez Klienta dane osobowe będą objęte ochroną przed dostępem osób
nieuprawnionych. - Dane osobowe zbierane są tylko na potrzeby firmy Honore, z
siedzibą w Poznaniu, ul. Jugosłowiańska 17, do celów marketingowych i
ewidencyjnych. Jednocześnie zapewniamy, że każdy zarejestrowany Klient ma
prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania. - W każdym momencie Klient może zażądać zaprzestania przetwarzania swoich
danych osobowych. Żądanie takie powinno być przesłane listem poleconym na
adres firmy lub złożone osobiście na piśmie. Jednocześnie firma
Honore zapewnia, że w każdej chwili zostanie uwzględniona
przekazana telefonicznie, pocztą elektroniczną, osobiście lub
korespondencyjnie prośba o usunięcie Konta Klienta z listy Klientów.
VII. Postanowienia końcowe regulaminu
- 1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy
Kodeksu Cywilnego. - Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie zamówienia z
przyczyn technicznych (podanie przez Klienta błędnego adresu dostawy,
wadliwe działanie sieci teleinformatycznej lub z przyczyn niezależnych od
Honore). - Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia dokonywane przez osoby
trzecie wykorzystujące adres e-mail oraz Hasło Klienta. Podstawą
jakichkolwiek roszczeń stron wynikających z przepisów prawa jest dowód
sprzedaży (paragon, faktura VAT) wystawiony przez sprzedającego i
dostarczony Klientowi wraz z zamówionymi artykułami. - Wszystkie informacje, dane ,fotografie, obrazy, rysunki , ikonki opisy
produktów są chronione prawami autorskimi. - Sprzedawcy przysługuje prawo do zmiany niniejszego regulaminu.